امضای سند همکاری راهبردی توسعه کریدور گردشگری ریلی اردبیل - مشهد

خبرآنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 17:32
استاندار اردبیل از انعقاد سند همکاری راهبردی توسعه کریدور گردشگری ریلی اردبیل - مشهد با استانداری خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان اردبیل، امروز سند همکاری توسعه کریدور گردشگری ریلی اردبیل - مشهد با حضور مسعود امامی یگانه استاندار اردبیل و غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی در دفتر استانداری خراسان رضوی در تهران امضا شد.

مسعود امامی یگانه استاندار اردبیل گفت: این تفاهم‌نامه با مشارکت انجمن‌های حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و جوامع حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی دو استان در راستای توسعه گردشگری ریلی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این تفاهم‌نامه افزایش تبادلات گردشگری و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت متقابل گردشگری مدنظر قرار دارد، افزود: افزایش حجم سفر گردشگران میان دو استان و توسعه گردشگری ریلی و جابه‌جایی گردشگران از اهداف این تفاهم‌نامه بوده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: از دیگر مزایای این تفاهم‌نامه معرفی ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و اقتصادی و افزایش ضریب اشغال مراکز اقامتی دو استان است.

امضای سند همکاری راهبردی توسعه کریدور گردشگری ریلی اردبیل - مشهد

امامی یگانه حمایت از دفاتر خدمات مسافرتی و فعالان گردشگری را از بندهای مهم تفاهم‌نامه برشمرد و ادامه داد: طراحی و اجرای بسته‌های سفر مشترک، جذب سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری سلامت، زیارتی و معنوی، طبیعت‌گردی و گردشگری فرهنگی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه محسوب می‌شود.

گفتنی است سند همکاری توسعه کریدور گردشگری ریلی اردبیل - مشهد میان مسعود امامی یگانه استاندار اردبیل و غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی در دفتر استانداری خراسان رضوی در تهران امضا شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.