ورود طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۵ میلیون تومانی

عصر ایران سه شنبه 26 خرداد 1405 - 17:56
بازار تهران در حالی شاهد روند کاهشی قیمت‌هاست که بهای جهانی طلا با رشد مواجه شده است. در معاملات امروز، هر گرم طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۵ میلیون تومان وارد شد و نرخ دلار در بازار آزاد نیز بیش از ۵ هزار تومان کاهش یافت.

 با وجود روند رو به رشد طلای جهانی، در بازار تهران نرخ ها به مسیر نزولی خود ادامه داد و هر گرم طلای ۱۸ عیار وارد کانال ۱۵ میلیون تومانی شد.

به گزارش ایرنا، اتحادیه طلا و جواهر برای روز سه شنبه ۲۶ خرداد بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی را ۴۳۳۸ دلار اعلام کرد که نسبت به دیروز ۱۸ دلار رشد داشت. اما هر گرم طلای ۱۸ عیار در باز تهران ۱۵ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان اعلام نرخ شد.

در بازار سکه نیز هر قطعه سکه تمام ۱۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۵۷ میلیون ت مان و نیم سکه ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ت مان فروخه شد که نسبت به دیروز ریزش داشت.

معامه گران هر ربع سکه را ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی را ۲۴ میلیون تومان فروختند.

در بازار ازاد ارز هم نرخ ها بر مدار ریزش بود و هر دلار امریکا با بیش از ۵ هزار تومان کاهش به ۱۵۵ هزار تومان رسید.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید