واکنش اوسمار به غیبت سروش در تمرین

ورزش سه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 19:46
سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد که غیبت سروش در تمرین پرسپولیس تصمیم شخصی اوست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرین امروز خود را برگزار کرد که به درخواست اوسمار ویه‌را، خبرنگاران حوزه خبری این باشگاه اجازه حضور در تمرین را به دست آوردند و گفتگویی را هم با این سرمربی انجام دادند تا در مورد مسائل و موارد مختلف، سوالات خود را مطرح کنند.

با این حال نکته جالب اینکه در این تمرین هم سروش رفیعی حضور نداشت تا حتی بعد از بازگشت سرمربی و مربیان و بازیکنان خارجی هم این بازیکن همچنان در ایران حضور نداشته باشد. پس از محسن خلیلی، این بار سرمربی برزیلی قرمزها در این مورد واکنش نشان داد و اعلام کرد که قرارداد سروش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.

اوسمار هم در این خصوص گفت: «بازیکنان خارجی که در جام جهانی نیستند اینجا هستند. ما با بازیکنان در این مدت در ارتباط بودیم. بازیکنانی که نیستند (سروش رفیعی) هم تصمیم شخصی‌شان است که نیستند.»

با این شرایط هنوز مشخص نیست که شرایط سروش رفیعی چه خواهد بود و این بازیکن چه سرنوشتی در ترکیب تیم پرسپولیس خواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.