شهرداری نوشهر 0 – نود ارومیه 0/ لیگ یک: فرصت‌سوزی بزرگ علی‌نظر برای بقا

ورزش سه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 20:14
امروز دو نامزد سقوط به لیگ دو مقابل هم قرار گرفتند اما نتوانستند از این فرصت طلایی برای بهبود شرایط خود استفاده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ یک، دو تیم انتهای جدولی شهرداری نوشهر و نود ارومیه در ورزشگاه تجن‌کلا چالوس به مصاف هم رفتند. مصافی که با توجه به توقف دیروز کاراگستر، به این دو تیم فرصت داده بود تا با پیروزی در این بازی، از منطقه سقوط فرار کنند.

نود که سرمربی خود را به همراه نداشت، در تمام طول مسابقه عملکردی کاملا دفاعی داشت و موفق به خلق موقعیت‌های آنچنانی نداشت. در سمت مقابل، شهرداری نوشهر در هر دو نیمه فشار بالایی روی دروازه حریف ایجاد کرده بود. در نیمه دوم هرچقدر زمان سپری می‌شد، شاگردان نظرمحمدی بیشتر به بازی مستقیم روی آوردند و سعی داشتند پشت دفاع نود را هدف بگیرند. برنامه آنها تا حدودی جواب داد و چیزی نمانده بود در دقایق پایانی به گل هم برسند.

2482504

در دقیقه 85 شوت مهدی مشایخ به شکلی تماشایی توسط عباس بختیاری دروازه‌بان نود مهار شد. در دقیقه 89 یکبار دیگر دروازه او تا آستانه فروپاشی پیش رفت اما با کمک مدافعان جلوی حمله را گرفت و در دقیقه 90+5 نیز موفق شد پوریا بالی لاشک را در موقعیتی تک به تک ناکام بگذارد.

در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تقسیم امتیاز جایگاه دو تیم در رده‌های شانزدهم و هفدهم را تغییر ندهد. نوشهری‌ها در حالی دو امتیاز مهم از دست دادند که با تغییر مالکیت به شکل جدی‌تر از قبل به دنبال بقا در لیگ یک هستند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.