شناورسازی 1 – داماش 0/ لیگ یک: فرشاد پیوس خوشحال‌تر از همیشه

ورزش سه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 22:01
شناورسازی قشم موفق شد با سه امتیاز حیاتی جایگاهش در انتهای جدول را بهود ببخشد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از هفته بیست و نهم لیگ دسته اول، شناورسازی قشم میزبان داماش گیلان بود. دو تیمی که با توجه به حضورشان در رتبه های انتهایی، پیروزی در این مصاف مستقیم اهمیت بالایی برایشان داشت.

روند بازی از همان ابتدا به سوت تیم میزبان پیش رفت و شناورسازی سعی داشت با حملات پرتعدادش به گل رسیده و کنترل ادامه بازی را به دست بگیرد. چهار موقعیت بسیار خوب این تیم در نیمه اول به گل تبدیل نشد تا با شروع نیمه دوم و دفاع منسجم‌تر داماش، کار برای شناورسازی سخت‌تر شود.

با این حال، رفته رفته فشار شاگردان پیوس جواب داد و آنها در دقیقه 82 روی یکی از آخرین حملات خود با ضربه تمام کننده عارف غلامپور به گل رسیدند. همین یک گل نتیجه نهایی را مشخص کرد تا قشمی‌ها به عنوان تیم برنده از زمین خارج شوند.

این اولین برد شاگردان پیوس در سال جاری بود. آنها پیش از این روز سوم اسفند توانسته بودند در مصاف با صنعت نفت مدعی طعم پیروزی را بچشند و حالا بعد از 115 روز یکبار دیگر بردن را جشن گرفتند. در این حدفاصل که البته مدت زیادی نیز مسابقات لیگ تعطیل بود، شناورسازی چهار باخت و یک تساوی ثبت کرده بود تا بتوان گفت برد امروز، بهترین لحظات فرشاد پیوس در ماه‌های اخیر را ساخته است.

حالا شناورسازی با 27 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته و فاصله سه امتیازی با منطقه سقوط ایجاد کرده است. داماش هم که با 13 امتیاز قعرنشین است، فقط روی کاغذ برای بقا شانس دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.