یادگار امام باز هم سد راه نساجی شد

افکار نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 16:17
ورزشگاه یادگار امام تبریز باز هم اجازه نداد نساجی مازندران به آنچه می‌خواست برسد.

نساجی مازندران این هفته از لیگ یک فرصت داشت تا پنج هفته زودتر از پایان رقابت‌ها، صعودش به لیگ برتر را قطعی کند. شرطش این بود که مصاف با کاراگستر را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت و در سمت مقابل، صنعت نفت امتیاز از دست می‌داد اما این دو موضوع کاملا برعکس رقم خورد.

فارغ از برد آبادانی‌ها مقابل فرد البرز، مصاف نساجی و کاراگستر در ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی مساوی شد که این ورزشگاه برای دومین فصل متوالی جلوی تحقق هدف اصلی قائمشهری‌ها را می‌گیرد.

در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر، نساجی در همین ورزشگاه مقابل تراکتور حاضر شد. آنها برای بقا باید تیم قهرمان را شکست می‌دادند ولی در یک بازی پرگل با حساب 3-3 مساوی کردند تا یک هفته قبل از پایان فصل، سقوطشان به دسته یک قطعی شود. امسال نیز همان ورزشگاه بازگشتشان به لیگ برتر را به تعویق انداخت.

حالا میتوان گفت که ورزشگاه یادگار امام به فاصله 404 روز با تیم‌هایی که یکی از آنها قهرمان لیگ برتر بود و دیگری در انتهای جدول لیگ یک قرار دارد، خاطراتی ناخوشایند برای هواداران قائمشهری ساخته است. به احتمال بسیار زیاد حضور بعدی تراکتور در این ورزشگاه به فصل بعد و مقابل تراکتور موکول شود، باید دید آن روز چه خواهد شد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.