بازگشتی که اصلا خوش یمن نبود؛ اوسمار کوتاه آمد ولی…

خبرورزشی جمعه 29 خرداد 1405 - 01:36
شایعات در خصوص جدایی اوسمار از پرسپولیس به اوج خودش رسیده است.

اوسمار ویرا بعد از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره به ایران برگشت و هدایت تمرینات پرسپولیس را از سر گرفت، اما بازگشت سرمربی برزیلی برخلاف انتظار اصلا برای او خوش‌یمن نبوده است. از همان روزی که او به تهران رسید، شایعات درباره جدایی‌اش برای فصل آینده شدت گرفت و حالا این گمانه‌زنی‌ها به اوج خود رسیده است.

در روزهای اخیر هر ساعت خبرهای بیشتری درباره احتمال پایان همکاری اوسمار با پرسپولیس و حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت سرخ‌ها شنیده می‌شود و گفته می‌شود سرمربی کروات گزینه اصلی مدیران باشگاه برای فصل آینده است.

این در حالی است که اوسمار برای ادامه حضور در پرسپولیس حتی حاضر شده از مبلغ قرارداد فصل آینده خود هم چشم‌پوشی کند و با تخفیف به کارش ادامه دهد. جالب اینکه مدیران پرسپولیس که پیش از تعطیلی لیگ بند تمدید قرارداد او را فعال کرده بودند، قرارداد سرمربی برزیلی را برای لیگ بیست‌وششم تمدید کردند و بارها از او حمایت کرده بودند.

با این حال، شرایط فعلی اوسمار روی نیمکت سرخ‌ها کاملا مبهم است و هنوز مشخص نیست سرمربی برزیلی فصل آینده هم هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد داشت یا مدیران باشگاه تصمیم دیگری خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: رقم پیشنهادی اسکوچیچ به پرسپولیس فاش شد/ سه دستیار با خودم می‌آورم، کریم باقری هم بماند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.