شوک به پرسپولیس با کاهش سهمیه بازیکن خارجی

ورزش سه شنبه 30 خرداد 1405 - 15:37
تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده با مشکل بازیکن خارجی مواجه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به استقبال شروع فصل جدید رفته و تمرینات خود را آغاز کرده که سه بازیکن خارجی این تیم در تمرینات حضور دارند و اوستون اورونوف و ایگور سرگیف نیز بعد از پایان جام جهانی به پرسپولیس بازخواهند گشت. به این ترتیب قرمزها پنج بازیکن خارجی را در فهرست خود می‌بینند که برای فصل آینده تحت قرارداد هستند.

با این حال هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای فصل جدید تصمیم گرفته سهمیه 8 بازیکن خارجی را به 4 بازیکن کاهش دهد که این موضوع بحران جدیدی را برای قرمزها شکل خواهد داد. چرا که قرمزها برنامه ویژه برای خرید بازیکن خارجی داشتند و حتی این احتمال وجود داشت که با جدایی تیوی بیفوما، 4 بازیکن خارجی را به خدمت بگیرند.

اما حالا در شرایطی که در لیگ برتر خلیج فارس هم بازیکن آزاد چندان زیادی وجود ندارد، این محدودیت احتمالا باعث خواهد شد تا پرسپولیس چه با هدایت اوسمار و چه اسکوچیچ، با بحران بزرگی مواجه شود چرا که قرمزها در این فصل قصد دارند تغییرات زیادی را در اسکواد خود ایجاد کنند و به همین خاطر حالا محدودیت خرید بازیکن خارجی هم شرایط رابرای آنها دشوارتر خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.