رقیب پرسپولیس و چادرملو کنار کشید/ گل‌گهر: بازی نمی‌کنیم؛ سه بر صفر اعلام کنند، اشکالی ندارد!

خبرورزشی شنبه 30 خرداد 1405 - 18:01
باشگاه گل گهر تصمیم قاطعی برای عدم حضور در تورنمنت سه جانبه برای تعیین سهمیه آسیایی گرفته است.

سرپرست گل‌گهر در واکنش به این پرسش که اگر سازمان لیگ دستور به حضور در تورنمنت بدهد چه تصمیمی خواهند گرفت، پاسخ داد: «ما شرکت نمی‌کنیم. با کمال احترام به سازمان لیگ و ارکان فدراسیون، در چنین تورنمنتی حاضر نمی‌شویم. اگر می‌خواهند بازی را سه بر صفر اعلام کنند، اشکالی ندارد، اما ما به این تصمیم راغب نیستیم و در آن شرکت نخواهیم کرد. ما در جام حذفی حضور داریم اما پرسپولیس و چادرملو نه و این حق تیمی است که در این تورنمنت حضور دارد است.»

بیشتر بخوانید: دعوا بالا می‌گیرد؛ تورنمنت سه‌جانبه با پرسپولیس؟ شرکت نمی‌کنیم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.