پیغام دو بازیکن مغضوب به استقلال: می‌خواهیم برگردیم و دوباره آبی‌پوش شویم

خبرورزشی شنبه 30 خرداد 1405 - 21:33
با آغاز فصل نقل و انتقالات جهت حضور تیم‌ها در لیگ بیست و ششم، زمزمه بازگشت حسین حسینی و محمد دانشگر به جمع بازیکنان استقلال مطرح شده است.

با توجه به شرایط ایجاد شده برای باشگاه سپاهان پس از پایان جنگ، قرارداد بازیکنان این تیم دیگر مانند فصول گذشته نخواهد بود و حتی صحبت بر سر آن است که تمام نفرات باید برای فصل جدید رقمی به مراتب کمتر از مبلغی که در لیگ بیست و پنجم دریافت می‌کردند، را بگیرند و همین نکته موجب شده تا قضیه جدایی چهره‌های سرشناس از جمع طلایی پوشان دیار زاینده رود جدی‌تر شود.

در چنین فضایی محمد دانشگر رسماً از سپاهان جدا شد و این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای از زحمات او تقدیر کرد تا مشخص شود مدافع اسبق استقلال در فصل آینده حتماً با پیراهن یک تیم دیگر به میدان می‌رود. این ماجرا و مشکلاتی که استقلال از بابت قفس توری خود در فصل قبل داشت، بحث بازگشت حسینی به استقلال را نیز دوباره مطرح کرده است. در همین راستا شایعات حکایت از آن دارد که این دو نفر بدشان نمی‌آید دوباره به استقلال بازگردند و اگر قرار باشد دستمزد کمتری بگیرند، ترجیح می‌دهند با پیراهن آبی ضرر کنند.

البته استقلال فعلاً با معضل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود مواجه است و بحث‌های زیادی نیز مطرح شده که به محض باز شدن این پنجره، باشگاه سراغ محمد خلیفه دروازه‌بان آلومینیوم اراک می‌رود. البته فضای هواداری در رابطه با بازگشت دو بازیکن کهنه کار چندان مساعد نیست و طرفداران استقلال معتقدند اگر قرار به جذب بازیکن جدید باشد، بهتر است از بازیکنان جوان‌تر و چابک‌تر استفاده شود.

بیشتر بخوانید: قاب ویژه استقلال برای کاپیتان سابق؛ از دروازه آبی تا جام جهانی +عکس

محمد دانشگر

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.