روزبه مصدوم اما مسافر لس آنجلس (عکس)

ورزش سه یکشنبه 31 خرداد 1405 - 02:18
روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم ملی ایران راهی لس آنجلس شد.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی ستاره تیم ملی ایران که در اردوی آنتالیا دچار مصدومیت شدید شد و پس از آن دیگر نتوانست در تمرینات تیم ملی را همراهی کند، باوجود اینکه شهریار مغانلو به جای او به لیست دعوت شد، در نهایت در فهرست 26 نفره تیم ملی قرار گرفت تا شانس حضور در یک جام جهانی دیگر را هم به دست بیاورد و به رکورد سه جام جهانی برسد.

نکته جالب اینکه مصدومیت چشمی هنوز برطرف نشده اما او در دومین بازی تیم ملی هم همراه شاگردان امیر قلعه‌نویی راهی لس آنجلس شده تا تیم ملی را همراهی کند. او در حاشیه ترک اردوی تیخوانا به طرفداران تیم ملی امضا داد و روی پنینی آنها که تصویر خودش هم آنجا قرار داشت، امضا زد تا یک یادگاری جذاب را برای ایرانیان مکزیک بگذارد.

2484249

این احتمال وجود دارد که چشمی در بازی سوم مرحله گروهی هم حضور نداشته باشد اما به هر حال صرف همراهی تیم ملی و قرارگیری در لیست نهایی هم دستاورد و افتخار بزرگی برای این بازیکن است که او را در جمع فوتبالیست‌هایی قرار می‌دهد که سه جام جهانی را با تیم ملی تجربه می‌کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.