قالیباف در اولین پیام پس از ورود به سوئیس آرزوی شهادت کرد + عکس

شمال نیوز یکشنبه 31 خرداد 1405 - 11:48
قالیباف در پیامی تاکید کرد که خدا کند که شرمندهٔ شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم.
قالیباف در اولین پیام پس از ورود به سوئیس آرزوی شهادت کرد + عکس

به گزارش شمال نیوز، محمد باقر قالیباف در بدو ورود به سوئیس نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند.

 

خدا کند که شرمندهٔ شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم.

 

قالیباف در اولین پیام پس از ورود به سوئیس آرزوی شهادت کرد + عکس


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.