تندوران سرمربی تیم والیبال صنعتگران شد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 31 خرداد 1405 - 14:44
مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران با قراردادی 3 ساله هدایت تیم صنعتگران را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه صنعتگران امید، محدرضا تندروان، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران با قرار دادی سه ساله هدایت این تیم تهرانی در لیگ برتر را پذیرفت.

امیر حسین محور در این مورد گفت: با برگزاری چندین جلسه با مربیان مختلف و گرفتن برنامه از آنها در نهایت با محمدرضا تندروان برای سه فصل به توافق دست پیدا کردیم. برنامه‌های این مربی با اهداف باشگاه نزدیک‌تر بود. 

غلامرضا مومنی مقدم در دو فصل گذشته  سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید بود که با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش راهی تیم مهرگان نور شد.

تندروان سال‌ها سابقه همکاری با سرمربیان سرشناسی همچون خولیو ولاسکو، اسلوبودان کواچ ، ولادیمیر آلکنو و روبرتو پیاتزا  را در تیم ملی بزرگسالان ایران دارد و یک سال عهده‌دار سرمربیگری تیم العربی قطر بوده است. 

وی به عنوان سرمربی دو بار با تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد قهرمان لیگ برتر والیبال شده است و فصل گذشته هم سرمربی پیکان بود. 

انتهای پیام/ 
 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.