شهرداد روحانی در کمپ تیم ملی: به این بازیکنان افتخار می‌ کنم + فیلم

رکنا یکشنبه 31 خرداد 1405 - 15:43
رکنا: شهرداد روحانی، آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی، پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلژیک با حضور در کمپ تیم ملی در تیخوانای مکزیک، حمایت خود را از ملی‌پوشان اعلام کرد و برای موفقیت آن‌ها آرزوی سربلندی کرد.

به گزارش رکنا، شهرداد روحانی او با اشاره به خاطرات جام جهانی روسیه گفت: در آن دوران در تالار وحدت همراه با ارکستر سمفونی برنامه‌ای ویژه برای حمایت از تیم ملی اجرا کردیم و دو سرود نیز برای این تیم ساختم که به‌صورت زنده اجرا شدند. علاوه بر تهران، این اجراها در چند شهر روسیه نیز روی صحنه رفت و خاطرات بسیار ارزشمندی برای من به جا گذاشت، به‌ویژه اینکه تیم ملی ایران عملکرد بسیار خوبی داشت.

روحانی با ابراز خوشحالی از حضور در کنار بازیکنان و اعضای کادر فنی افزود: دوست داشتم از نزدیک به بازیکنان خسته نباشید بگویم. به‌عنوان یک ایرانی، به تلاش‌ها و موفقیت‌های آن‌ها افتخار می‌کنم و خوشحالم که امروز فرصت دیدارشان را پیدا کرده‌ام.

او همچنین به فضای پرشور دیدار نخست ایران در لس‌آنجلس اشاره کرد و گفت: بسیاری از دوستان غیرایرانی به من گفتند این مسابقه یکی از پرهیجان‌ترین بازی‌هایی بوده که در این مدت دیده‌اند. فضای ورزشگاه آن‌قدر پرانرژی بود که احساس می‌کردیم در ایران حضور داریم.

رهبر ارکستر ایرانی ادامه داد: در بخشی از ورزشگاه که من نشسته بودم، هواداران و اعضای تیم نیوزیلند حضور داشتند. هر بار که توپ به بازیکنان ایران می‌رسید، موج عظیمی از تشویق در ورزشگاه به راه می‌افتاد و تفاوت این حجم از هیجان کاملاً محسوس بود؛ موضوعی که حضور پررنگ و پرشور ایرانیان را نشان می‌داد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ملی در ادامه رقابت‌ها نیز موفق ظاهر شود و بتواند بار دیگر دل مردم ایران را شاد کند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.