عکس ۲۶ نفره، عادت جدید تیم ملی

خبرورزشی یکشنبه 31 خرداد 1405 - 22:58
در جام جهانی ۲۰۲۶ تیم کشورمان یک عادت جدید را بدعت گذاری کرد.

از روزی که فوتبال به وجود آمده گرفتن عکس ترکیب ۱۱ نفره یکی از سنت‌های همیشگی این رشته در تمام دنیا بوده است. از روزی که فیفا قوانین مسابقات رسمی را سر و سامان داد، مراسم ابتدای بازی‌های ملی نیز ثابت بود که در این دوره تغییر کرد.

 در این دوره فیفا دو پرچم بزرگ دو کشور را در دو نیمه و دایره میانی را مثل همیشه برای خود نگه داشت. ضمن اینکه کل بازیکنان دو تیم به وسط زمین آمده و با یکدیگر و با داوران دست می‌دادند. همین تفاوت شاید دلیلی بود که بازیکنان ایران نیز تصمیمی به بدعتی تازه بگیرند.

 جام جهانی بالاترین سطح فوتبال و حضور در ترکیب ۱۱ نفره افتخاری بسیار بزرگ برای هر بازیکن است. اما در این دوره بازیکنان تیم ایران تصمیم گرفتند به جای عکس ۱۱ نفره، هر ۲۶ نفر کنار یکدیگر ایستاده و عکس یادگاری بگیرند. اتفاقی که در بازی نیوزیلند اگر تازگی داشت، در برابر بلژیک تبدیل به بدعتی تازه شد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.