رئیس جمعیت هلالاحمر با همراهی سرپرست جمعیت هلالاحمر استان تهران ضمن حضور در امامزاده صالح(ع) تهران و حضور در جمع عزاداران، از زحمات تیم امدادی مستقر در این امامزاده تقدیر کردند.
خبرگزاری میزان - همزمان با شام غریبان حسینی(ع)، کولیوند، رئیس جمعیت هلالاحمر با همراهی اصفهانی، سرپرست جمعیت هلالاحمر استان تهران و دیگر مسئولان در امامزاده صالح(ع) تهران حاضر شدند.
مسئولان ارشد جمعیت هلالاحمر ضمن حضور در جمع عزاداران، از پستهای امدادی مستقر در امامزاده صالح(ع)، بازدید و با عوامل امدادی هلالاحمر استان تهران، گفتگو کردند.
در پایان کولیوند و اصفهانی با تولیت امامزاده صالح(ع) دیدار و گفتوگو کردند.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.