پنج بازیکن جدید پرسپولیسی شدند

ورزش سه جمعه 05 تیر 1405 - 12:32
باشگاه پرسپولیس امروز پنج بازیکن جوان و جدید را در فهرست خود خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۸:۴۵ امروز جمعه برای دیدار پلی‌آف انتخابی سهمیه آسیایی مقابل چادرملو قرار می‌گیرد که با تصمیم اوسمار ویه‌را، ۵ بازیکن آکادمی پرسپولیس تیم بزرگسالان را همراهی خواهند کرد.

در بازی امروز پیام نیازمند، حسین کنعانی، میلاد محمدی، اوستون اورونوف، علی علیپور، ایگور سرگیف و امیرحسین محمودی به دلیل حضور در جام جهانی در ترکیب حضور نخواهند داشت. همچنین یعقوب براجعه دچار مصدومیت شده و سروش رفیعی هم به دلیل حضور در خارج از کشور سرخپوشان را همراهی نخواهد کرد.

بر همین اساس، محمدحسین مومنی، پویا اسمی، مهدی چشم به راه، محمدطاها نژادخیر و امیرحسین طاهری ۵ بازیکن آکادمی پرسپولیس هستند که در این مدت در تمرینات بزرگسالان حضور داشتند و برای آنها کارت بازی صادر شده است. این بازیکنان در صورت صلاحدید سرمربی قرمزها می‌توانند مقابل چادرملو بازی کنند.

پیش از این باشگاه پرسپولیس با این نفرات قرارداد چهار و پنج ساله امضا کرده بود. 

باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد امیرمحمد قزوینه هم دیگر بازیکن آکادمی پرسپولیس است که کارت بازی دارد اما دوران نقاهت مصدومیت خود را سپری می‌کند.

این بازیکنان در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی نخواهند داشت اما ممکن است در طول مسابقه به کار گرفته شوند و برای تیم پرسپولیس به میدان بروند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.