رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری ایران درگذشت

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 14:27
احمد طلاکش نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در دوران انقلاب اسلامی درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحوم حاج احمد طلاکش «نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران بعد از انقلاب» اسلامی بوده و در سالهای ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ ریاست فدراسیون را برعهده داشته است.

وی از پیشگامان و خدمتگزاران این رشته ورزشی بودند و نقش ارزشمندی در توسعه دوچرخه‌سواری کشور ایفا کردند.

مرحوم طلاکش، رئیس تربیت بدنی ارتش اصفهان نیز بوده و از پیشگامان توسعه این رشته در این استان نیز بوده است.

خبرگزاری مهر، درگذشت ایشان را به خانواده و جامعه دوچرخه سواری تسلیت می گوید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.