سارقان طلافروشی در خوزستان دستگیر شدند

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 14:29
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: سارقان مسلح طلافروشان کیفی با کشف دو کیلو و ۳۰۰ گرم طلا دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی عصر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه جاده‌ای از طلافروشان کیفی در اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرستان شوش، رسیدگی به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، سارق اصلی را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری سه مالخر مرتبط با این پرونده تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، ۳۰۰ عدد فشنگ جنگی کلت، نیم کیلوگرم طلای مسروقه و خودرویی که در این سرقت‌ها استفاده شده بود، کشف و ضبط شد.

سردار میرفیضی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی، متهم اعتراف کرد که این سرقت مسلحانه با همدستی یکی از سارقان سابقه‌دار استان‌های همجوار انجام شده است که با اخذ نیابت قضایی، همدست او نیز دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه همدست متهم، یک کیلو و ۸۰۰ گرم طلای مسروقه و ۱۹ سکه بهار آزادی کشف شد؛ همچنین پنج جلد سند ملکی که از طریق فروش اموال مسروقه خریداری شده بود، شناسایی و توقیف گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تلاش پلیس برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده با جدیت ادامه دارد و نتایج بعدی به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.