شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی

عصر ایران جمعه 05 تیر 1405 - 15:01
استاندار کرمان تأکید کرد: این تصمیم با هدف همراهی با هواداران تیم ملی فوتبال و ایجاد فرصت مناسب برای تماشای این مسابقه اتخاذ شده است.

استاندار کرمان اعلام کرد: فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی این استان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

به گزارش  خبرآنلاین؛ محمدعلی طالبی استاندار کرمان با اعلام این خبر گفت: این تصمیم در پی موج گسترده حمایت مردم از تیم ملی فوتبال و برای فراهم شدن امکان تماشای دیدار ایران و مصر اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقه تیم ملی فوتبال ایران و مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه آغاز می‌شود، به‌منظور فراهم شدن شرایط مناسب برای علاقه‌مندان جهت تماشای این دیدار، زمان آغاز به کار ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان کرمان دو ساعت به تعویق افتاده است.

استاندار کرمان تأکید کرد: این تصمیم با هدف همراهی با هواداران تیم ملی فوتبال و ایجاد فرصت مناسب برای تماشای این مسابقه اتخاذ شده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.