پشت پرده استوری‌های مبهم اوسمار

پارسینه جمعه 05 تیر 1405 - 17:41
اوسمار ویرا از رفتار مدیران پرسپولیس به‌شدت دلخور و ناراحت است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرورزشی، سرمربی برزیلی که برای هدایت سرخ‌پوشان در مسیر کسب سهمیه آسیایی به ایران بازگشته، انتظار نداشت پیش از مشخص شدن تکلیف این فصل، باشگاه مذاکراتش را با دراگان اسکوچیچ برای فصل آینده آغاز کند.

شنیده می‌شود خبر این مذاکرات به گوش اوسمار رسیده و همین موضوع دلیل اصلی استوری‌های معنادار و مبهم اخیر او در فضای مجازی بوده است. اوسمار اعتقاد دارد تا زمانی که مأموریتش در پرسپولیس به پایان نرسیده، باشگاه باید تمام تمرکزش را روی موفقیت تیم بگذارد، نه اینکه همزمان به دنبال انتخاب سرمربی فصل آینده باشد.

سرمربی برزیلی علاوه بر ناراحتی از این اتفاق، از مدت‌ها قبل خودش را سرمربی فصل آینده پرسپولیس می‌دانست و حتی برای ادامه حضورش برنامه‌ریزی کرده بود. گفته می‌شود او فهرست نقل‌وانتقالاتی مدنظرش را آماده کرده، درباره جذب و تمدید قرارداد چند بازیکن با مدیران باشگاه صحبت کرده و برنامه‌های مربوط به اردوی پیش‌فصل و آماده‌سازی تیم را نیز در ذهن داشته است.

با این حال، آغاز مذاکرات مدیران پرسپولیس با اسکوچیچ، آن هم در شرایطی که هنوز فصل برای سرخ‌ها به پایان نرسیده و تیم درگیر رقابت برای کسب سهمیه آسیایی است، باعث شده اوسمار احساس کند اعتماد باشگاه را از دست داده و این موضوع به‌شدت او را ناراحت کرده است.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.