بازی سختی با ایران داشتیم

افکار نیوز جمعه 05 تیر 1405 - 23:30
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن، گفت: در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و مسابقه خیلی سخت شد.

یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی سه بر دو ژاپن مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶، اظهار داشت: قطعا بازی سختی برای ما بود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و بعد از آن واقعا خوب بازی کردند. به همین خاطر مسابقه برای ما سخت شد.

وی درباره عملکرد پیاتزا در بازی ایران و ژاپن، گفت: بله، او را می‌شناسم. چهار سال زیر نظرش بازی کردم. می‌دانم که او در طول مسابقه تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: پیاتزا هم من و هم سایر بازیکنان را به‌خوبی می‌شناسد. واقعا مربی بسیار بزرگی است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.