بیلسا: هیچ چیزی به فوتبال اروگوئه اضافه نکردم

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 07:32
سرمربی تیم ملی اروگوئه در پایان همکاری با فدراسیون فوتبال این کشور، صحبت‌های ناراحت‌کننده‌ای به زبان آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارچلو بیلسا پس از حذف اروگوئه از جام جهانی 2026 که به دنبال شکست یک بر صفر مقابل اسپانیا رقم خورد، گفت: مسابقه کاملاً برابر بود. شایسته تساوی بودیم و باید یک امتیاز می‌گرفتیم. عملکرد تیم مسئله‌ای نداشت.

وی با اشاره به ضعف‌هایی که در تیم ملی اروگوئه داشت، خاطرنشان کرد: من نتوانستم بیشترین بهره را از پتانسیل بازیکنان اروگوئه ببرم. با تعویض فدریکو والورده تلاش کردم حضور مقتدرانه‌تری در حمله داشته باشیم.

سرمربی اروگوئه در مورد چیزی که به فوتبال این کشور در پایان همکاری ارائه کرده، گفت: هیچ چیزی به فوتبال اروگوئه ندادم. هر کمکی که یک مربی به یک تیم ملی کند، اگر خروجی مثبتی نداشته باشد، بی‌فایده است. اگر از من بپرسید مرا (در اروگوئه) چگونه به یاد می‌آورند، می‌گویم به‌عنوان کسی به یاد می‌آورند که چیزی از خود بر جای نگذاشت!

تیم‌های ملی اسپانیا و کیپ ورد از گروه H به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام جهانی 2026 صعود کردند. اروگوئه با 2 امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه ایستاد و حذف شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.