طلسم شماره ۶ یا روش ماندگاری در تاریخ؟

خبرورزشی شنبه 06 تیر 1405 - 08:29
سعید عزت اللهی سومین بازیکن ایران برابر مصر بود که کارت زرد گرفت.

برابر مصر، مثل دو بازی قبل بازیکنان ایران با کارت زرد تنبیه شدند. سعید عزت اللهی در دقیقه ۸۰ سومین بازیکن ما بود که کارت گرفت بعد از کنعانی و نعمتی اما این کارت تفاوتی عمده با آن دو داشت.

 عزت اللهی قبلاً یک کارت زرد دیگر هم گرفته بود و به این ترتیب اگر وعده قلعه نویی مبنی بر صعود ایران به مرحله بعد اجرایی شود، هافبک اصلی دفاعی ما با شماره ۶ در آن مسابقه غایب خواهد بود.

 جالب اینکه پیش از این نیز این اتفاق در جام جهانی برای ما افتاده، جواد نکونام در ۲۰۰۶ با دریافت دو کارت زرد در دو بازی اول اولین شماره ۶ ما بود که طعم محرومیت در جام جهانی را چشید و البته که نامش برای همیشه در تاریخ ماند.

 در همین جام جهانی قبل علیرضا جهانبخش با دریافت دو کارت زرد برابر انگلیس و ولز، بازی با آمریکا را از دست داد تا حاج صفی به تنهایی با ۹ بازی در جام جهانی رکورددار به ایران برگردد رکوردی که در این دوره بهتر هم شد.

 و حالا عزت اللهی دیگر شماره ۶ ماست که طعم محرومیت در جام جهانی را چشیده و البته که نام خود را در تاریخ ماندگار کرد!

بیشتر بخوانید: اختلاف نظر بیرانوند و عزت‌اللهی با رامین رضاییان

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.