انتقاد افشین قطبی از کادر فنی تیم ملی؛ هنوز نمی‌دانم چرا ایران به مساوی راضی بود/ کشوری که اندازه یک تکه از تهران است صعود کرد اما ما...

خبرورزشی شنبه 06 تیر 1405 - 10:00
افشین قطبی سرمربی اسبق تیم ملی ایران در پایان جدال با مصر، ضمن انتقاد از کادر فنی مدعی شد که اصلاً درک نکرده چرا تیم ایران به نتیجه مساوی راضی بود!؟

تیم ملی ایران در بازی با مصر به نتیجه مساوی رسید تا احتمال صعودش کمرنگ شود. دقایقی پس از پایان این بازی افشین قطبی سرمربی اسبق ایران که در عدم راهیابی ما به جام جهانی ۲۰۱۰ نیز نقش داشت، طی مصاحبه‌ای به انتقاد از شکل تاکتیکی تیم ملی پرداخت.

چکیده حرف‌های قطبی از نظر شما می‌گذرد:

  • سرنوشت صعود دست خودمان بود و با کسب یک پیروزی می‌توانستیم راهی مرحله بعدی شویم ولی متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد. من هنوز هم نمی‌دانم چرا ایران راضی به نتیجه مساوی بود و در نیمه دوم حملات دامنه‌داری صورت نداد؟
  • ما هرگاه صاحب ضربه کاشته شدیم، شرایط برایمان فوق العاده خوب شد اما اقعاً درک نمی‌کنم چرا باید به کسب سه مساوی در جام جهانی راضی باشیم؟ ایران باید برای بردن بازی می‌کرد.
  • در میان بازیکنان تعویضی تیم ملی، صالح حردانی خوب بود ولی سایر نفراتی که به عنوان مهره جانشین وارد میدان شدند، عملاً کار خاصی انجام ندادند.
  • کیپ ورد یک کشور بسیار کوچک است که کل مساحت آن به اندازه چند منطقه از تهران محسوب می‌شود اما می‌بینیم که به مراحل حذفی جام جهانی راه پیدا کرد.
  • قطعاً اگر سردار آزمون در تیم ملی حضور داشت، می‌توانست کمک زیادی به افزایش قدرت ما و همچنین کارایی مهدی طارمی بکند.

بیشتر بخوانید:  برد دراماتیکی که پرپر شد؛ ایران با تساوی مقابل مصر در ایستگاه پایانی مرحله گروهی جام جهانی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.