قطع برق ۵۰ اداره بدمصرف در استان چهارمحال و بختیاری

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 10:45
مجید فرهزاد، مدیرعامل این شرکت، از قطع برق ۵۰ اداره بدمصرف در سطح استان خبر داد وگفت :پایش مستمر مصرف ادارات و برخورد با مشترکان بدمصرف، به‌ویژه دستگاه‌های دولتی، با جدیت ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛  مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص مدیریت مصرف انرژی و برخورد با بدمصرفی برق اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، ادارات موظف‌اند در ساعات اداری مصرف برق خود را ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند و در ساعات غیراداری نیز ۷۰ درصد کاهش مصرف نسبت به ساعات کاری را اعمال کنند.

فرهزاد افزود: در راستای اجرای دقیق این دستورالعمل و با هدف صیانت از پایداری شبکه برق و تأمین برق مطمئن برای مشترکان، ۵۰ اداره‌ای که الگوی مصرف را رعایت نکرده و علی رغم هشدارهای مستمر مصرف برق خودرا کاهش ندادند، در شمار دستگاه‌های بدمصرف قرار گرفته و مشمول قطع برق شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پایش مستمر مصرف ادارات و برخورد با مشترکان بدمصرف، به‌ویژه دستگاه‌های دولتی، با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از احاد مردم سطح استان خواست:  با بکارگیری راهکارهای مختلف ، مدیریت مصرف برق را بویژه در ساعات اوج بار مورد توجه قرار دهند و  از همکاری بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.