عصبانیت بیلسا بر سر خبرنگاران خالی شد! (عکس)

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 10:47
مارسلو بیلسا بار دیگر نشان داد که ارتباط خوبی با رسانه‌ها ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، این‌ که مارسلو بیلسا، ۷۰ ساله، از روبرو شدن با رسانه‌ها خوشش نمی‌آید، موضوعی شناخته‌ شده است. اما به نظر می‌رسد حذف تیم ملی اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، بداخلاقی همیشگی او مقابل میکروفن‌ها را تشدید کرده است. سرمربی اروگوئه از این‌ که شروع مصاحبه کنار زمین بیش از حد طول کشیده بود، عصبانی شد و بر سر خبرنگارانی که منتظر گفتگو با او بودند فریاد زد.

بیلسا خطاب به خبرنگارانی که منتظر بودند پس از شکست و حذف اروگوئه واکنش او را بگیرند، فریاد زد: «دیگر انجامش بدهید!» علاوه بر این، او در طول مصاحبه نیز کوتاه و سرد پاسخ داد و در پایان با لحنی عبوس گفت: «خواهش می‌کنم.»

2487196

حال‌ و هوای او پس از ترک زمین هم بهتر نشد و در گفتگو با DAZN نیز وقتی درباره تعویض موسلرا از او سؤال شد، پاسخ تندی داد. بیلسا گفت: «او خودش تصمیم گرفت بیرون بیاید.» و وقتی بیشتر تحت فشار قرار گرفت، با لحنی گستاخانه و کوتاه جواب داد: «قبلاً جوابش را دادم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.