قاچاقچی سوخت در مهریز ۵۷ میلیارد ریال جریمه شد

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 11:11
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از صدور حکم محکومیت بیش از ۵۷ میلیارد ریالی برای یک قاچاقچی سوخت در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور انصاری گفت: پرونده قاچاق ۲۵ هزار و ۹۵۴ لیتر نفت‌گاز به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز بررسی شد.

وی افزود: پس از رسیدگی به مدارک و مستندات موجود در پرونده، تخلف قاچاق محرز تشخیص داده شد و متخلف به پرداخت ۳۸ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال جزای نقدی، معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم شد.

انصاری ادامه داد: با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه حامل کالای قاچاق بیش از ارزش سوخت کشف‌شده بود، مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال دیگر نیز معادل ارزش سوخت به جریمه افزوده شد و در مجموع، متخلف به پرداخت ۵۷ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد همچنین گفت: این پرونده پس از کشف محموله سوخت قاچاق توسط مأموران نیروی انتظامی پاسگاه شهید مدنی در محور خروجی استان و در ایستگاه بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز تشکیل شد.

وی ادامه داد: مأموران یک دستگاه کامیون کشنده را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند و در بازرسی از آن، ۲۵ هزار و ۹۵۴ لیتر نفت‌گاز بدون رعایت ضوابط قانونی کشف و گزارش آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.