درخواست اعزام بالگرد برای مهار آتش خائیز بهبهان

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 11:25
اهواز - استاندار خوزستان گفت: با توجه به گستردگی آتش‌سوزی و دشواری عملیات اطفای حریق در منطقه حفاظت‌شده خائیز، اعزام بالگرد آب‌پاش برای مهار آتش ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا موالی‌زاده صبح امروز شنبه در تماس با سردار ساجدی‌نیا رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حریق در منطقه حفاظت‌شده خائیز بهبهان، خواستار بسیج امکانات ملی برای مهار آتش‌سوزی شد.

وی در این گفتگو با اشاره به تداوم آتش‌سوزی و تشدید شرایط ناشی از وزش باد اظهار کرد: با توجه به گستردگی حریق و دشواری عملیات اطفای آتش، اعزام یک فروند بالگرد آب‌پاش از سوی جمعیت هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های مسئول ضروری است.

استاندار خوزستان از بامداد امروز به صورت مستمر روند مهار آتش‌سوزی را با مسئولان محلی، استانی و دستگاه‌های امدادی پیگیری کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.