مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان دورود معرفی شد

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 12:22
دورود - «لیلا بیات» به‌عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی «جلال‌الدین امیری»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، «لیلا بیات» به‌عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود منصوب شد.

«لیلا بیات» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دانشجوی دکترا و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی در حوزه سلامت از جمله رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های دورود و ازنا، رئیس بیمارستان هفت‌تیر دورود، رئیس بیمارستان شهید ولیان الیگودرز و رئیس دانشکده سلامت شهرستان دورود بوده و انتظار می‌رود با اتکا به تجربیات خود، زمینه ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان را فراهم سازد.

پیش‌ازاین، «سمیه پولادوند» مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود را بر عهده داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.