رفع تصرف ۱۶.۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان هوراند

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 14:05
هوراند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هوراند گفت: ۱۶.۵ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگشت داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود محمدزاده روز شنبه گفت: با هدف حفاظت از اراضی ملی و صیانت از حقوق بیت‌المال اراضی واقع در پلاک نواسر، بر اساس حکم قطعی رفع تصرف شد و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی افزود: این عملیات با حضور مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، نمایندگان دستگاه قضائی و عوامل انتظامی انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هوراند با تأکید بر لزوم برخورد قانونی با هرگونه تصرف غیرمجاز اراضی ملی، از شهروندان خواست در حفظ و صیانت از منابع طبیعی با این اداره همکاری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.