عملیات موفقیت‌آمیز اورژانس میناب برای تولد نوزاد منزل

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 14:31
میناب-سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان از انجام یک زایمان موفق در منزل توسط کارشناسان اورژانس پایگاه دهو در روستای ماهشهران خبر داد.

عبدالهادی رنجبر، سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان در در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این امدادرسانی اظهار داشت: در ساعت ۸:۰۶ صبح امروز، طی تماسی با مرکز پیام اورژانس میناب مبنی بر شروع مراحل زایمان مادر باردار، تیم عملیاتی پایگاه دهو بلافاصله به محل اعزام شد.


وی افزود: کارشناسان این مرکز در ساعت ۸:۱۶، و پس از دریافت مأموریت، در منزل مادر باردار ۳۶ ساله در روستای «ماشهران» حضور یافتند که با توجه به شرایط مادر، مراحل زایمان آغاز شده بود.

رنجبر تصریح کرد: با اقدام سریع تیم اورژانس و آماده‌سازی ست تخصصی زایمان و همچنین با همکاری مامای منطقه، نوزاد با حمایت کامل متولد شد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی شرق هرمزگان با اشاره به اقدامات درمانی صورت گرفته خاطرنشان کرد: پس از تولد، علائم حیاتی مادر و نوزاد بلافاصله توسط تکنسین‌های اورژانس بررسی و پایش شد که با مراقبت‌های مداوم در طول مسیر انتقال، مادر و نوزاد با حال عمومی خوب و نمره آپگار ۹، به بخش زایشگاه بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب تحویل داده شدند.

وی در پایان از تلاش‌ کارشناسان پایگاه اورژانس دهو و همکاری مامای محلی در این مأموریت موفقیت‌آمیز قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.