به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزبالله لبنان در بیانیهای درباره توافق میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی، این توافق را عقبنشینی از حاکمیت ملی و امتیازدهی رایگان به دشمن توصیف کرد.
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی، پذیرش تسلیم و واگذاری امتیازهای رایگان به اسرائیل و آمریکا است.
وی در این بیانیه تصریح کرد که توافق در واشنگتن، توافقی ذلتبار، ننگآور و فاقد اعتبار است و باید بهجای آن، مفاد تفاهم ایران و آمریکا درباره توقف جنگ در لبنان اجرا شود.
دبیرکل حزبالله هشدار داد گرهزدن عقبنشینی رژیم صهیونیستی از لبنان به خلع سلاح مقاومت، عبور از همه خطوط قرمز و تبدیل لبنان به بازیچه دست دشمن است.
وی افزود مشروعیتبخشی به ماندن اشغالگران در جنوب لبنان، میتواند به اشغال طولانیمدت و حتی الحاق این اراضی به رژیم صهیونیستی منجر شود.
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد که مقاومت هرگز میدان را ترک نخواهد کرد و تا آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان، آزادی اسرا و بازسازی لبنان به مسیر خود ادامه میدهد.
انتهای پیام/