پالایش نفت 0 – صنعت نفت 0/ لیگ یک: تنها گرمای بازی، هوای بندرعباس بود!

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 21:44
دربی نفتی های جنوب برنده نداشت. البته موقعیت آنچنانی هم روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

به گزارش "ورزش سه"، تساوی بدون گل پالایش نفت بندرعباس و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سی و یکم لیگ یک باعث شد روند بردهای خانگی شاگردان صادقی متوقف شود و آبادانی‌ها با سرمربی جدید خود به اولین امتیازشان برسند. هرچند این توقف در کورس صعود خیلی برای آنها مناسب نیست.

بازی در گرمای 38 درجه و رطوبت 85 درصدی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس آغاز شد و از همان ابتدا روندی پایاپای داشت. شاید شرایط جوی نیز تاثیر خود را گذاشت و اجازه نداد دو تیم دوندگی بالایی در زمین داشته باشند. نیمه اول چند فرصت گلزنی نسبتا خطرناک داشت که یکی از آنها برای صنعت نفت و دو یا سه فرصت هم نصیب میزبان شد.

با شروع نیمه دوم روند بازی تغییری نکرد و باز هم فرصت هایی هرچند اندک روی دروازه‌ها ایجاد شد اما هیچکدام راهی به درون چارچوب نداشت تا در نهایت تساوی بدون گل حاصل مصاف شاگردان ابراهیم صادقی و تیم تحت هدایت غلامرضا خلیفه باشد.

این تساوی، امتیاز صنعت نفت را به عدد 51 رساند. آن هم در روزی که پارس جنوبی جم توانست برنده از زمین خارج شود و خود را 48 امتیازی کند. حالا فاصله سه امتیازی دو تیم در سه هفته مانده تا پایان فصل، فاز نهایی تلاش آنها برای تصاحب رتبه سوم و حضور در پلی آف لیگ برتر را داغ‌تر می‌کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.