با تصمیم هیئتمدیره، «سعید علیعسگری» به عنوان مدیرعامل جدید میلی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی میلی، این جابهجایی مدیریتی در ادامه روند برنامهریزیهای سازمانی میلی و با هدف بهرهگیری از ظرفیتهای مدیریتی مجموعه در مسیر توسعه فعالیتها و تحقق برنامههای پیشرو انجام شده است.
سعید علیعسگری پیش از این و از شهریور سال ۱۴۰۴ به عنوان قائممقام مدیرعامل در میلی فعالیت میکرد و از این پس مسئولیت هدایت و راهبری اجرایی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. همچنین مصطفی اکرمی به عنوان عضو هیئتمدیره به همکاری خود با میلی ادامه خواهد داد.
فعالیتها، خدمات و برنامههای توسعهای میلی با حفظ پیوستگی و ثبات ادامه خواهد یافت و این مجموعه با تمرکز بر نوآوری، توسعه خدمات و ارتقای تجربه کاربران، مسیر رشد خود را دنبال خواهد کرد.
میلی در حال حاضر با بیش از ۲۵ میلیون کاربر، پر مخاطبترین بازیگر بازار آنلاین طلا در ایران است.
این شرکت اعلام کرده توسعه مستمر خدمات، گسترش زیرساختها و تمرکز بر ارائه تجربهای امن و در دسترس برای کاربران، بخشی از مسیری بوده که طی سالهای اخیر در میلی دنبال شده و از این پس نیز ادامه خواهد داشت.