دمای هوای کرمانشاه تا پایان هفته افزایش می‌یابد

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:18
کرمانشاه - مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از تداوم پایداری جوی در استان خبر داد و گفت: از روز دوشنبه تا پایان هفته، دمای هوا به‌تدریج افزایش خواهد یافت.

علی‌محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین بررسی نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته جاری شرایط جوی در استان کرمانشاه پایدار خواهد بود و آسمان در بیشتر ساعات صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت، وزش باد به‌صورت متناوب در نقاط مختلف استان رخ خواهد داد، اما پدیده جوی قابل توجه دیگری برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت دمای هوا گفت: امروز میانگین دمای هوا در اغلب مناطق استان نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نخواهد داشت و شرایط دمایی تقریباً ثابت خواهد بود.

زورآوند ادامه داد: از روز دوشنبه روند افزایش دما آغاز می‌شود و این افزایش به‌صورت تدریجی تا پایان هفته ادامه خواهد داشت، به‌گونه‌ای که در بیشتر نقاط استان شاهد گرم‌تر شدن هوا خواهیم بود.

وی در پایان از شهروندان، به‌ویژه گروه‌های حساس، خواست با توجه به روند افزایشی دما در روزهای آینده، توصیه‌های لازم برای مدیریت مصرف آب و برق و همچنین مراقبت‌های لازم در برابر گرمای هوا را مدنظر قرار دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.