کلینیک ویژه دندانپزشکی درمانگاه محمدزاده قزوین افتتاح شد

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:41
با حضور عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از مسئولان و خیران استان قزوین؛ کلینیک ویژه دندانپزشکی درمانگاه محمدزاده و مرکز دندانپزشکی دانش آموزی شهید رضا سیاهکلی مرادی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ صبح امروز در مراسمی با حضور «فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از مسئولان و خیران استان قزوین، کلینیک ویژه دندانپزشکی درمانگاه محمدزاده و مرکز دندانپزشکی دانش آموزی شهید رضا سیاهکلی مرادی افتتاح شد.

«فاطمه محمدبیگی» در این مراسم تاکید کرد: تسهیل خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله دندانپزشکی برای عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه از موضوعات اولویت دار ما در جلسات مختلف کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است.

وی افزود: در کنار مراکز دولتی، از ایجاد مراکز درمانی خیرساز و بخش خصوصی حمایت می کنیم چرا که این مراکز کمک حال بهبود شرایط خدمات رسانی در حوزه درمان هستند.

محمدبیگی2.jpg

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز درمجلس با اشاره به رویکرد برنامه هفتم از سمت درمان محوری به سمت پیشگیری محوری اظهارکرد: الحمدالله با تأکید بر اهمیت موضوعات پیشگیری و بعد از پیگیری‌های مستمر در برنامه هفتم توسعه حداقل ۵درصد از اعتبارات مصوب سازمان‌های بیمه‌گر پایه سلامت به سمت ارتقاء اصول پیشگیری در سطح جامعه و خودمراقبتی، غربالگری و پایش عوامل خطر هدایت شد.

محمدبیگی تصریح کرد: توجه به این موضوع نقش مهمی در کاهش چشمگیر بیماری ها و جلوگیری از هزینه‌های هنگفت و کمرشکن درمانی دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.