مهار آتش‌سوزی انبار دارویی و تجهیزات مصرفی بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:45
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از وقوع آتش‌سوزی در انبار دارویی و تجهیزات مصرفی بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد و اطفا آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ،سید ابوذر موسوی بیان کرد: صبح امروز یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ پس از اطلاع رسانی آتش سوزی در بخش انبار دارویی بیمارستان شهدای عشایر نیروهای امدادی و اطفایی از شش ایستگاه عملیاتی در محل آتش سوزی حاضر شده و بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش سوزی در حال حاضر مهار شده است و نیروها در حال لکه گیری و سرد کردن محل حریق هستند افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و جزئیات بیشتر و نتایج بررسی‌های کارشناسی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جسمی نرسیده است. 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.