پرواز‌های تهران - دبی از سر گرفته می‌شود

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 18:21
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از فعال شدن مجدد مسیر هوایی تهران-دبی-تهران و انجام پروازها در این مسیر از فردا (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، رامین کاشف‌آذر اظهار داشت: در راستای تسهیل تردد مسافران و تقویت ارتباطات هوایی در مسیرهای پرتردد، اقدامات لازم برای بازگشایی مجدد مسیر تهران-دبی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) انجام شد و این مسیر از تاریخ جاری مجدداً فعال گردید.

کاشف آذر گفت: نخستین پرواز این مسیر فردا (دوشنبه، ۸ تیرماه ۱۴۰۵) از ترمینال شماره یک شهر فرودگاهی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مجموعه در تلاش است تا با فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم و هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی، کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران را در همه مسیرهای فعال افزایش دهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.