تمجید بی‌سابقه غول کوبا از ایران و پیاتزا

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 18:32
مدافع میانی تیم ملی والیبال کوبا گفت که پیاتزا مربی بسیار خوبی است و می‌تواند ایران را به جایگاه بزرگی در والیبال جهان برساند.

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لندی سیمون پس از پیروزی ایران برابر کوبا در هفته دوم لیگ ملت‌ها در اورلئان گفت: بازی را باختیم، درست است؟ دیگر چیزی برای فکر کردن وجود ندارد، چون بازی را باختیم و ایران واقعاً خوب بازی کرد. امروز واقعاً عملکرد خیلی خوبی داشتند، همه چیز را برای بردن در اختیار داشتند و در نهایت هم پیروز شدند.

وی با بیان این‌که شاید ما می‌توانستیم در شروع مسابقه، در ابتدای بازی، عملکرد بهتری داشته باشیم، توضیح داد: باید تلاش کنیم که شروع بهتری داشته باشیم، اما امروز این اتفاق نیفتاد. بعد از مصدومیت شدید کونسپسیون سعی کردیم بهتر بازی کنیم، اما برای کوبا دیگر ممکن نبود. فکر می‌کنم ما تیم خوبی هستیم. باید به خودمان ایمان داشته باشیم و تلاش کنیم بهتر بازی کنیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال کوبا درباره پیاتزا، گفت: من پیاتزا را خیلی دوست دارم. واقعاً به او علاقه دارم. این فصل، بعد از اینکه کارم در پیاچنزا تمام شد، به میلان رفتم، چون پیاتزا آنجا بود ولی او به لهستان رفت اما اشکالی ندارد.

وی در پایان گفت: می‌دانم که پیاتزا مربی بسیار خوبی است و مطمئنم که می‌تواند ایران را به جایگاه بزرگی در والیبال جهان برساند. کاملاً به او اعتماد دارم. فکر می‌کنم او می‌تواند تیم ایران را بهتر و بهتر کند. بازیکنان هم باید به او اعتماد کنند و به کارشان ادامه دهند. اگر همین روند را حفظ کنند، شاید بتوانند به جمع پنج تیم برتر جهان برسند.


منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.