نخستین عمل آموزش جراحی زنده ایمپلنت گذاری در هرمزگان برگزار شد

خبرآنلاین شنبه 22 آذر 1399 - 13:26
نخستین عمل آموزش جراحی زنده یک واحد ایمپلنت برای بیمار در استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از هرمزگان : دانیال مرادی مدیر آموزش شرکت بین المللی اشترومن خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار بازار درتشریح برگزاری این دوره آموزشی برای دندان پزشکان هرمزگان بیان داشت: کورس imidiate implantation کاشت فوری و imidiate restoration ترمیم فوری با سیستم نئودنت و همکاری کمپانی اشترومن در بندرعباس برگزارشد.
وی عنوان کرد:در ۱۵ دندان پزشک در بندرعباس طی دو روز در این دوره شرکت کردند و جدیدترین روش های ایمپلنت گذاری رو آموزش دیدند.
مرادی خاطرنشان کرد: در روز نخست کلاس به صورت تئوری در یکیاز هتل های بندرعباس برگزارشد و در روز دوم دوره آموزشی جهت رعایت پروتکل ها، جراحی زنده یک واحد ایمپلنت به بیمار در کلینیک دندان پزشکی هرمز برگزار شد و روکش موقت توسط متخصص پروتز تحویل شد.
وی ضمت تشکر و قدردانی از دکتر پیراسته مدیر کلینیک دندان پزشکی هرمز خاطرنشان کرد: دکتر فرهاد حاجی زاده، دکتر مهدی چنگیزی و دکتر غلامرضا اصفهانی زاده اساتید این دوره آموزشی بودند.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.