شهروندان قزوینی از خدمات الکترونیکی اداره کل استاندارد استفاده کنند

ایرنا یکشنبه 29 فروردین 1400 - 11:06
قزوین - ایرنا - مدیرکل استاندارد قزوین گفت: با توجه به وضعیت فوق العاده و شرایط حاد کرونایی از شهروندان استان درخواست می شود به جای مراجعه حضوری به این اداره کل از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری این دستگاه بهره مند شوند.
شهروندان قزوینی از خدمات الکترونیکی اداره کل استاندارد استفاده کنند

سیروس صارمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از شهروندان تقاضا داریم تا برای کاهش شیوع کرونا در پویش کرونا را شکست می دهیم شرکت کرده و تا زمان عادی شدن شرایط  از حضور فیزیکی در این اداره کل خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان امکان دریافت خدمات از میز خدمت الکترونیکی این اداره کل را بدون حضور فیزیکی دارا می باشند،افزود: http://qazvin.isiri.gov.ir/portal/home/ نشانی میز خدمت الکترونیکی اداره کل استاندارد قزوین است.

این مسوول گفت: در شرایط فعلی ارسال نامه و دریافت نامه های مربوط به این اداره کل صرفا از طریق اتوماسیون اداری به آدرس http://10.126.21.50 انجام می شود و ارسال پیام نیز از طریق منوی ارتباط با مسوولین در اتوماسیون اداری امکان پذیر است. 

وی افزود: در صورت نیاز به تماس با کارشناسان نیز شماره تلفن های داخلی همکاران این اداره کل در میز خدمت الکنرونیکی موجود است.

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: شهروندان در صورتی که با این اداره کل تماس گرفتند و کارشناس مورد نظر حضور نداشت، پس از تماس با این اداره کل شماره تماس خود را به داخلی 500 اعلام کنند تا در اسرع وقت با آنها تماس گرفته شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.