اگر قصد ارتباط با رئیس سازمان بورس دارید بخوانید

گسترش نیوز دوشنبه 30 فروردین 1400 - 14:53
مرکز ارتباط مردمی سازمان بورس با هدف بررسی پیشنهادها، شکایات و درخواست‌های سرمایه‌گذاران از نهاد ناظر راه‌اندازی شد.
اگر قصد ارتباط با رئیس سازمان بورس دارید بخوانید

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس از راه‌اندازی دو مرکز پاسخگویی توسط سازمان بورس خبر داد و اعلام کرد: چنانچه سرمایه‌گذاران خواسته‌ای از نهاد ناظر بازارسرمایه دارند یا شکایت، انتقاد و پیشنهادی در خصوص فرآیندهای کلی مرتبط با وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار دارند می‌توانند از طریق مرکز ارتباط مردمی، آن را پیگیری کنند و این مرکز همه نکات را در اختیار مسئولان مربوطه جهت رسیدگی قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش، نشانی این مرکز public@sidsco.ir است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیری است.

گفتنی است پیش تر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره ۶۳۷۵ راه‌اندازی شده که سهامداران محترم می‌توانند موضوعات خود را به شکل تلفنی ارائه کنند.

همچنین در صورتی که سرمایه‌گذاران نیاز ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می‌توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز پیام ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات را از طریق نشانی chairman@seo.ir اعلام کنند. به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن موضوع بررسی و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.