پارسال، ۳۰ هزار تماس با صدای مشاور قزوین برقرار شد

ایرنا چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 - 08:44
قزوین – ایرنا – مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت:سال گذشته، ۳۰ هزار تماس درباره مشکلات خانوادگی با خط ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی استان قزوین برقرار و با رضایت حداکثری تماس گیرندگان مواجه شده است.
پارسال، ۳۰ هزار تماس با صدای مشاور قزوین برقرار شد

علیرضا وارثی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشکلات خانوادگی، پرتکرارترین سوال مردم قزوین از صدای مشاور بهزیستی است، اظهار داشت: مشکلات مربوط به فرزند پروری، تربیت کودک، نحوه برقراری ارتباط با نوجوان، مشاوره در خصوص ارتباطات عاطفی و مشاوره پیش از ازدواج از دیگر سوال های پرتکرار این خط مشاوره است.

وی ادامه داد: رهایی از تردید و سردرگمی، تسهیل در تصمیم گیری و دستیابی به بینش مناسب، انگیزه همشهریان قزوینی از تماس با صدای مشاور است که سعی می شود به بهترین شکل ممکن راهنمایی لازم صورت گیرد.

وارثی با اشاره به اینکه بهزیستی، بانی ارایه مشاوره تلفنی رایگان به شهروندان است، گفت: مشاوران این مجموعه، دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند که از طریق مصاحبه علمی توسط اساتید بنام و برجسته انتخاب می شوند.

این مسوول گفت: مشاوران همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سوالات تماس گیرندگان و ارایه مشاوره در زمینه های زوج، خانواده، کودک، نوجوان، اعتیاد و تحصیل هستند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.