۳ هزارنفر در طرح زمستانی هلال احمر مشارکت دارند

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 آذر 1399 - 10:13
زنجان-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:طرح زمستانی هلال احمر زنجان با سه هزار نفر از ۲۳ آذرماه فعالیت خود را آغاز کرد.

علی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز اجرای طرح امداد و نجات زمستانی، گفت: طرح زمستانی هلال احمر استان زنجان از ۲۳ آذرماه در استان زنجان آغاز شد.

وی از به کار گیری بیش از سه هزار و ۶۹۰ نفر از نیروهای هلال‌احمر دراین طرح خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نیرو در ۱۶ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های استان زنجان مستقر می‌شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: همچنین ۶ هزار و ۸۴۰ نفر روز نجاتگر هلال احمر استان دراین طرح فعالیت می‌کنند.

طاهری تاکید کرد: دراین طرح ۳۹ دستگاه خودرو در این طرح به کار گرفته می شود و از این تعداد ۱۵ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودرو نجات، ۱۳ دستگاه خودروی کمک دار امداد استفاده می شود.

وی افزود: این طرح تا ۲۰ اسفند ماه سالجاری دراستان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.