به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، همایش «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی» با حضور قائم مقام سازمان صداوسیما، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، رئیس دانشگاه صداوسیما، استادان دانشگاه و جمعی از پژوهشگران آغاز به کار کرد.
این همایش دو روزه با رعایت شیوهنامههای بهداشتی بخشی به صورت حضوری و بخش عمده آن به صورت مجازی برگزار میشود و موضوعات مختلف را در زمینه تبلیغات بازرگانی بررسی میکند.
پژوهشگران در این همایش در حوزههایی همچون حقوق مخاطب، دین و فرهنگ، اقتصاد و مدیریت و سیاست در حوزه تبلیغات به بحث و تبادل نظر میپردازند.
این خبرتکمیل می شود.