ارائه ۲۵ هزار خدمات غیرحضوری به ایثارگران البرزی 

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 آذر 1399 - 13:24
کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ارائه ۲۵ هزار و ۵۰۶ مورد خدمات غیر حضوری به ایثارگران در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
ارائه ۲۵ هزار خدمات غیرحضوری به ایثارگران البرزی 

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از ارائه ۲۵ هزار و ۵۰۶ مورد خدمات غیرحضوری به ایثارگران در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین تحقق دولت الکترونیک با تقویت زیرساخت‌های لازم تعداد ۲۵ هزار و ۵۰۶ مورد خدمات غیرحضوری به ایثارگران معظم ارائه‌شده است.
وی افزود: این خدمات از طریق پاسخگویی به سامانه تلفنی ۱۶۱۶ و سایر خطوط تلفنی ادارات ستاد و شهرستان‌های تابعه، ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سایت ایثار و ارائه خدمات از طریق پیشخوان دولت به ایثارگران عزیز ارائه‌شده است تا از مراجعات غیرضروری ایثارگران به بنیاد جلوگیری شود.
ارتباط تلفنی از طریق ۱۶۱۶ راه ارتباطی موثر با ایثارگران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برقراری ارتباط تلفنی از طریق سامانه ۱۶۱۶ اشاره کرد و تصریح کرد: بیشترین ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران از طریق تماس‌های تلفنی صورت گرفته است که دراین‌بین تعداد ۹ هزار و ۶۵۹ از طریق سامانه تلفنی ۱۶۱۶ بوده است.
رستمیان گفت: تماس تلفنی با از طریق ۱۶۱۶ راهی مؤثر برای ارتباط با ایثارگران است و جامعه ایثارگری در سراسر استان می‌توانند از این طریق این تلفن با سهولت، مسائل، مشکلات و خواسته‌های خود را با کارشناسان بنیاد مطرح کرده و کارکنان بنیاد نیز موظف هستند تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر خواسته‌های ایثارگران باشند.
بقراری بیش از ۱۰ هزار تماس تلفنی با ایثارگران در راستای طرح سپاس
وی در ادامه طرح سپاس را اقدامی ارزشمند در راستای تکریم ایثارگران و خدمت به این عزیزان دانست و اظهار داشت: اجرای طرح سپاس از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز جهت حفظ سلامتی ایثارگران معظم بیشتر به‌صورت تلفنی صورت گرفته است.
مشاور ایثارگران استانداری البرز افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با یک بسیج همگانی از طرف کارکنان بنیاد تعداد ۱۰ هزار و ۹۹۰ تماس تلفنی به‌منظور احوال‌پرسی، رفع مشکلات و جلوگیری از رجوع ایثارگران به مراکز اداری و بنیاد توسط مدیران و کارکنان برقرارشده است.
رستمیان گفت: ایثارگران سرمایه‌های کشور و هویت انقلاب اسلامی هستند و خدمت به این عزیزان باروحیه جهادی و اعتقاد قلبی باید همراه باشد تا بتوانیم با خدمت خود رضایتمندی ایجاد کنیم لذا کارکنان بنیاد در کنار دیگر مسئولین دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار بسته‌اند تا بهترین خدمات که درشان ایثارگران است در کنار تکریم و احترام به این عزیزان ارائه شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.