اعلام رنگ بندی کرونایی، ۶ اردیبهشت

صدا و سیما دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 - 21:12
با اعلام وزارت بهداشت ۴ مرکز استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مراکز استانها؛ شهرستان‌های اشنویه (آذربایجان غربی)، آران و بیدگل (اصفهان)، امیدیه، خرمشهر، رامشیر و شوش (خوزستان) و تفت (یزد) به علت افزایش روند بستری در وضعیت قرمز قرار گرفتند.
۱۱۰ شهرستان که روند بستری کرونا در آن‌ها در روزهای اخیر افزایش نداشته‌ است از وضعیت قرمز خارج شدند. با این وجود اگر سطح مراقبت‌ها کاهش یابد و روند بستری افزایشی شود، احتمال قرمزشدن مجدد این شهرستان‌ها جدی است.


در حال حاضر ۱۹۸ شهرستان قرمز، ۱۵۷ شهرستان نارنجی، ۸۴ شهرستان زرد و ۹ شهرستان آبی هستند.

با اعلام وزارت بهداشت ۴ مرکز استان (اردبیل، ایلام، بوشهر و زاهدان) از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.