توقف تردد شناورهای مسافری به مقصد جزیره ابوموسی

خبرگزاری مهر سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 - 07:33
ابوموسی - فرماندار ابوموسی از توقف تردد شناورهای مسافری به مقصد جزیره ابوموسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا پوربابایی در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان ابوموسی گفت: با افزایش شیوع ویروس کرنا در استان و به منظور جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس در شهرستان، تردد شناورهای مسافری به مقصد جزیره ابوموسی متوقف شد.

وی افزود: درحال حاضر فقط تردد هوایی و با ۶۰ درصد ظرفیت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از بندرعباس به ابوموسی و بالعکس برقرار است.

فرماندار ابوموسی با اشاره به شیوع نوع جدید ویروس در هندوستان، خواستار عدم پهلوگیری لنج هایی که خدمه آن از اتباع هندوستان و پاکستان هستند در بندر ابوموسی شد.

این مقام مسئول از صیادان شهرستان خواست تا با این گونه لنج ها ارتباط نداشته باشند و از آنها ماهی خریداری نکنند.

وی بر لزوم رعایت قرنطینه خانگی توسط افرادی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.