راه انداری سامانه رسیدگی به شکایات بیمه سلامت

شمال نیوز یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 19:51
سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان بیمه سلامت راه اندازی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان سازمان بیمه سلامت اعم از بیمه شدگان، مراکز تشخیصی درمانی و دفاتر پیشخوان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

 

با توجه به اجرای پروژه ملی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک که از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شده، نظارت بر حسن اجرای فرآیند پاسخگویی به شکایات از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار خواهد بود.

 

ایجاد بستر مناسب، آسان و سریع جهت دریافت شکایات ذینفعان سازمان به ویژه در خصوص پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی، عدم نیاز به مراجعات حضوری مردم جهت طرح شکایت به ستاد و ادارات کل استانی با توجه به شیوع بیماری کرونا، ایجاد صندوق دریافت تخلفات اعلامی از سوی شهروندان، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

 

همچنین به منظور پاسخگویی دقیق و سریع به شکایات مرتبط با پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی بخشی در این سامانه پیش بینی شده و مصادیق احتمالی شکایات ذینفعان به تفکیک بیمه شدگان و موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرارداد احصا و در سامانه قرار گرفته است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.